Kwalifikowany podpis elektroniczny

W naszej firmie wyrobisz kwalifikowany podpis elektroniczny, potwierdzisz tożsamość lub przedłużysz działający podpis. 

Czym jest podpis elektroniczny?

Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum służy do cyfrowego podpisywania dokumentów. Wywołuje takie same skutki prawne jak tradycyjny, odręczny podpis. Jest dostępny w dwóch wariantach: zapisany na karcie umieszczanej w czytniku oraz w opcji chmurowej. Obie formy są akceptowane przez wszystkie kluczowe systemy administracji publicznej. Pomożemy Ci dobrać wersję dopasowaną do Twoich potrzeb.

Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas, zwiększa bezpieczeństwo i jest niemożliwy do podrobienia. Tradycyjny podpis nie daje takiej gwarancji i jest znacznie mniej bezpieczny.

  • Szybkie wydanie e-podpisu (30 min)
  • Weryfikacja tożsamości
  • Obsługa w języku: Angielski, Polski
  • Dojazd do klienta
  • Płatność kartą
 Rodzaje podpisu elektronicznego:
  1. Podpis uniwersalny – zawiera imię, nazwisko oraz nr PESEL.
  2. Podpis profesjonalny – zawiera oprócz danych osobowych wnioskodawcy dodatkowo dane firmy ewentualnie stanowisko wnioskodawcy. 
Wymagane dokumenty – podpis uniwersalny
  1. Dowód osobisty lub Paszport
Wymagane dokumenty – podpis profesjonalny
  1. Dowód osobisty lub Paszport
  2. Akt powołania / mianowania / wyboru
  3. Potwierdzenie nadania numeru REGON
  4. Potwierdzenie nadania numeru NIP
  5. Dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu lub odpis EDG / KRS
Wymagane dokumenty – potwierdzenie tożsamości
  1. Dowód osobisty lub paszport
  2. Wydrukowany wniosek

Formularz kontaktowy