Czym jest podpis elektroniczny?
Kwalifikowany podpis elektroniczny Certum służy do cyfrowego podpisywania dokumentów. Wywołuje takie same skutki prawne jak tradycyjny, odręczny podpis. Jest dostępny w dwóch wariantach: zapisany na karcie umieszczanej w czytniku oraz w opcji chmurowej. Obie formy są akceptowane przez wszystkie kluczowe systemy administracji publicznej. Pomożemy Ci dobrać wersję dopasowaną do Twoich potrzeb.
Podpis elektroniczny oszczędza Twój czas, zwiększa bezpieczeństwo i jest niemożliwy do podrobienia. Tradycyjny podpis nie daje takiej gwarancji i jest znacznie mniej bezpieczny.
- Szybkie wydanie e-podpisu (30 min)
- Weryfikacja tożsamości
- Obsługa w języku: Angielski, Polski
- Dojazd do klienta
- Płatność kartą
Rodzaje podpisu elektronicznego:
- Podpis uniwersalny – zawiera imię, nazwisko oraz nr PESEL.
- Podpis profesjonalny – zawiera oprócz danych osobowych wnioskodawcy dodatkowo dane firmy ewentualnie stanowisko wnioskodawcy.
Wymagane dokumenty – podpis uniwersalny
- Dowód osobisty lub Paszport
Wymagane dokumenty – podpis profesjonalny
- Dowód osobisty lub Paszport
- Akt powołania / mianowania / wyboru
- Potwierdzenie nadania numeru REGON
- Potwierdzenie nadania numeru NIP
- Dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu lub odpis EDG / KRS
Wymagane dokumenty – potwierdzenie tożsamości
- Dowód osobisty lub paszport
- Wydrukowany wniosek
Cennik:
- Potwierdzenie tożsamości – 105 zł/netto
- SimplySign – mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny Ważność 2 lata – 389zł/netto
- SimplySign – mobilny kwalifikowany podpis elektroniczny Ważność 3 lata – 479zł/netto
- Odnowienie certyfikatu – 59zł/netto
- Aktywacja certyfikatu – 59zł/netto
- Usługa EKSPRES(podpis aktywny w 24h) – 45zł/netto
- Usługa TURBOEKSPRES(podpis aktywny w 30min) – 65zł/netto